Haku auki nuorten koirien PK-valmennusrinkiin

1.11.2021

Keväällä 2022 starttaa Rovaniemen Palveluskoirakerhon nuorten koirien PK-valmennusrinki, haku valmennukseen on nyt auki! Valmennus on tarkoitettu tavoitteellisesti PK-lajeja harrastaville nuorille koirille, ja se kestää koko maastokauden 2022.

Haku: Hae valmennusrinkiin alla olevan linkin kautta. Valmennusrinkiin voivat hakea Rovaniemen Palveluskoirakerhon jäsenet, yläikäraja koiralle on 2 v. valmennuksen alkamisen (huhtikuu 2022) aikaan. Viimeinen hakupäivä: 30.11.2021 klo. 23.45

Valmennuksen kesto: huhtikuu-lokakuu 2022
Treenit: Ryhmän yhteinen treenipäivä kerran kuussa (päivän aikana maastot ja tottis)
Hinta: 40 €

Yhteyttä pidetään WA- ryhmässä, jossa toteutetaan viikkoseuranta, jaetaan treenivideoita ja vinkkejä ym.

Hae linkin kautta:

Valmennusryhmän vastaavana vetäjänä toimii Outi Puotiniemi, jolla on harrastustaustaa briardien kanssa PK-lajeissa. Ryhmän vetäjä valitsee valmennusrinkiläiset ja valinnoista ilmoitetaan valituille jäsenille hakuajan loputtua. Varsinaista tasovaatimusta osaamiselle ei ole, mutta harrastuneisuus ja koestarttitavoite kaudelle 2022 katsotaan eduksi. Mukaan hyväksytään vain RPKK:n jäseniä.