Kiertopalkinnot 2022

2.11.2022

On tullut aika ilmoittaa koirien kisatulokset kiertopalkintoja varten.

Palkintoja voivat hakea Rovaniemen Palveluskoirakerho ry:n jäsenet ja palkinnot on tarkoitettu ensisijaisesti kerhoa edustaville jäsenille. Kiertopalkinnoista saa kilpailla koira jonka omistaja / haltija on Rovaniemen Palveluskoirakerho ry:n jäsen. Tulosten keräämisaika on marraskuusta lokakuuhun. (Eli tulokset ilmoitetaan 1.11.2021 - 31.10.2022 väliseltä ajalta.)

*** Lähetäthän tulokset viimeistään 13.11.2022 mennessä. ***

Myöhässä ilmoitettuja tuloksia ei oteta huomioon palkinnoissa. Mikäli esimerkiksi tokoon ei ilmoiteta yhtään ylimmän luokan tulosta, jaetaan palkinto alempien luokkien parhaimmalle koirakolle.

Tänä vuonna tulokset ilmoitetaan lomakkeiden kautta. Valjakkolajien kiertopalkinnot ja pekopuolen palkinnot tulevat edelleen "vanhalla tyylillä"