23.3.2020

KEVÄTKOKOUS PERUTTU JA MUUTA AJANKOHTAISTA

Ohessa tiedoksi muutama seikka siitä, miten vallitseva koronavirustilanne vaikuttaa kerhomme toimintaan:

- Kevätkokous on peruttu. Siirrämme 30.3.2020 suunnitellun kevätkokouksen myöhemmälle ajankohdalle, kun se ohjeistusten mukaan on mahdollista ja turvallista. Kokousta ei pidetä Skypen välityksellä.

- Kaikki näyttely-, kurssi- ja koetoiminta on peruttu ainakin toukokuun 2020 loppuun saakka. Lisätietoja Kennelliiton ja SPKL:n sivuilta.

- RPKK:n vuoro Lapin Nuuskujen hallilla on peruttu loppukaudeksi.

- Kentän käyttöä koskevat seuraavat rajoitukset: Kentällä saa kerrallaan olla max. 10 henkeä. Pidetään väliä muihin treenaajiin, ja annetaan kaikille tilaa treenata. Pyritään lisäksi pitämään ryhmäkoko minimissä ja luonnollisesti mikäli olette sairaana tai epäilette altistuneenne virukselle, pyydämme välttämään kentän käyttöä annetuin viranomaisohjein. Yhteistreenivälineet (esim. ruutunauhat, kapulat ja tötsät) eivät ole tällä hetkellä käytössä. Porttia, portin lukkoa ja esteitä pyydetään käsittelemään hansikkain.  Esteitä säilytetään kerhorakennuksen terassilla ja ne tulee myös aina treenin jälkeen nostaa takaisin suojaan. Muut kentän käyttöä koskevat säännöt ovat yhä myös voimassa.