Jäsenyys

Tule mukaan koiraharrastustoimintaan ja liity Rovaniemen Palveluskoirakerhon jäseneksi!

Rovaniemen Palveluskoirakerhon jäsenenä olet oikeutettu käyttämään Tassuvaaran koulutusaluetta,  hiihtämään koiran kanssa kerhon latuvuoroilla sekä osallistumaan kerhon järjestämiin koulutuksiin ja leireille. Lisäksi jäsenille järjestetään monenlaista tapahtumaa ympäri vuoden, esimerkiksi kotailtoja ja pikkujoulut. Toimintaan ovat tervetulleita kaiken rotuiset ja -kokoiset koirat, sekä myös monirotuiset harrastuskoirat.

Yhteisharjoituksissa koira oppivat toimimaan myös muiden koirien läsnäollessa. Kuva: Laura Hanni

Jäseneksi liittyminen

Jäsenmaksu koskee kalenterivuotta: 1.1. – 31.12.

Jäseneksi voivat liittyä hyvämaineiset henkilöt. Jäsenet hyväksyy hakemuksesta yhdistyksen johtokunta. Jäsenet hyväksytään joko vuosi-, perhe- tai ainaisjäseneksi. Jäsen hyväksyy liittyessään yhdistyksen säännöt. Johtokunnan esityksestä voidaan yhdistyksen kunniajäseneksi kutsua henkilöitä, joille tahdotaan osoittaa erikoista kunnioitusta tai kiitollisuutta. Esitys tuodaan varsinaisen kokouksen ratkaistavaksi. Kunniajäsenillä on äänioikeutta lukuun ottamatta samat oikeudet kuin vuosi-, perhe- tai ainaisjäsenillä, mutta he ovat vapaat jäsenmaksusta. (säännöt 3§)

Jäsenet suorittavat maaliskuun loppuun mennessä vuosimaksun, jonka suuruus määrätään edellisen vuoden syyskokouksessa. Ainaisjäsen suorittaa kertakaikkisen jäsenmaksun, joka on kymmenkertainen vuosimaksun suuruuteen nähden. Henkilö, joka on 20 vuoden ajan keskeyttämättä ollut yhdistyksen vuosijäsenenä, siirtyy ainaisjäseneksi ilman lisämaksuja. Ainaisjäsen on vapaa jäsenmaksusta. (säännöt 4§)

Eroamisesta on ilmoitettava kirjallisesti johtokunnalle tai sen puheenjohtajalle tai ilmoittamalla siitä yhdistyksen kokouksen pöytäkirjaan merkittäväksi. Eroaminen astuu voimaan eroamisvuoden lopussa. (säännöt 5§)

Vuosittaisen jäsenmaksun eräpäivä on maaliskuun viimeinen päivä.

Jäsenmaksun suuruus 2020
Varsinainen jäsen 25 €
Perhejäsen 5 €
Ainaisjäsen 250 €
Liittymismaksu 10 € (koskee vain varsinaista jäsentä)
Pelastuskoirajaoston jäsenmaksu 15 €

Täytä alla oleva jäsenanomuslomake huolellisesti. Tutustu myös tietosuojakäytäntöömme!

Maksa jäsenmaksu kerhon tilille FI11 4600 0010 7132 00
viitenumerolla 20200.  (Vuoden 2020 viitenumero: 20200)

Huom! Liittyessäsi jäseneksi on sinun maksettava liittymismaksu ja varsinainen jäsenmaksu!  (25,00 € + 10,00 € = 35,00 € ). Kopioi maksun jälkeen maksun arkistointinumero sille osoitettuun kenttään jäsenanomuslomakkeessa, jotta voimme helposti tarkistaa maksutiedot.

JÄSENEKSI HYVÄKSYTÄÄN VAIN JÄSENMAKSUN SUORITTANEET! Uusia jäseniä hyväksytään johtokunnan kokouksissa aina kun hakemuksia on saapunut. Johtokunnan kokousten päivämäärät näkyvät noin viikkoa ennen kokousta kalenterissa.

Jäsensihteerin yhteystiedot
rpkk.ry(ät)gmail.com

Huom! Vanha jäsen, täyttäisitkö uusien nettisivujen jäsenhakemuksen käyttäen maksutunnuksena 12345. Vanhojen jäsenten hakemukset hyväksytään vuorokauden sisällä, jonka jälkeen: Mene uudestaan jäsensivuille ja paina linkkiä: "haluatko luoda salasanan". Saat spostiisi ohjeet. Vanhojen jäsenten hyväksymisestä uuteen järjestelmään ei tule erillistä hyväksymiskirjettä.

Koejärjestelyjä Tassuvaaran kentällä. Kuva: Laura Hanni