Jäsenyys

Tule mukaan koiraharrastustoimintaan ja liity Rovaniemen Palveluskoirakerhon jäseneksi!

Rovaniemen Palveluskoirakerhon jäsenenä olet oikeutettu käyttämään Tassuvaaran koulutusaluetta,  hiihtämään koiran kanssa kerhon latuvuoroilla sekä osallistumaan kerhon järjestämiin koulutuksiin ja leireille. Lisäksi jäsenille järjestetään monenlaista tapahtumaa ympäri vuoden, esimerkiksi kotailtoja ja pikkujoulut. Toimintaan ovat tervetulleita kaiken rotuiset ja -kokoiset koirat, sekä myös monirotuiset harrastuskoirat.

Huomaathan että kerhon toiminta pyörii vapaaehtoisten harrastajien ja hyvän yhteistyön voimin. Kaikkien RPKK:n jäsenten edellytetään sitoutuvan vastuulliseen koiranpitoon. Koirien koulutuksen tulee olla eettistä ja perustua yhteistyöhön ohjaajan kanssa. Epäkohtia havaittaessa johtokunta tulee puuttumaan asiaan.

Yhteisharjoituksissa koirat oppivat toimimaan myös muiden koirien läsnäollessa. Kuva: Laura Hanni

Jäseneksi liittyminen ja jäsenyys

Jäsenmaksu koskee aina kalenterivuotta: 1.1. – 31.12.
Uudet jäsenet:  Maksetulla maksulla (jäsenmaksu + liittymismaksu) saat loppuvuoden jäsenyyden.

Jäseneksi voivat liittyä hyvämaineiset henkilöt. Jäsenet hyväksyy hakemuksesta yhdistyksen johtokunta. Jäsenet hyväksytään joko vuosi-, perhe- tai ainaisjäseneksi. Jäsen hyväksyy liittyessään yhdistyksen säännöt. Johtokunnan esityksestä voidaan yhdistyksen kunniajäseneksi kutsua henkilöitä, joille tahdotaan osoittaa erikoista kunnioitusta tai kiitollisuutta. Esitys tuodaan varsinaisen kokouksen ratkaistavaksi. Kunniajäsenillä on äänioikeutta lukuun ottamatta samat oikeudet kuin vuosi-, perhe- tai ainaisjäsenillä, mutta he ovat vapaat jäsenmaksusta. (säännöt 3§)

Jäsenet suorittavat maaliskuun loppuun mennessä vuosimaksun, jonka suuruus määrätään edellisen vuoden syyskokouksessa. Ainaisjäsen suorittaa kertakaikkisen jäsenmaksun, joka on kymmenkertainen vuosimaksun suuruuteen nähden. Henkilö, joka on 20 vuoden ajan keskeyttämättä ollut yhdistyksen vuosijäsenenä, siirtyy ainaisjäseneksi ilman lisämaksuja. Ainaisjäsen on vapaa jäsenmaksusta. (säännöt 4§)

Eroamisesta on ilmoitettava kirjallisesti johtokunnalle tai sen puheenjohtajalle tai ilmoittamalla siitä yhdistyksen kokouksen pöytäkirjaan merkittäväksi. Eroaminen astuu voimaan eroamisvuoden lopussa. (säännöt 5§)

Vuosittaisen jäsenmaksun eräpäivä on maaliskuun viimeinen päivä. Jäsenmaksu on kalenterivuosi tammikuun alku - joulukuun loppu, eikä se ole riippuvainen siitä milloin jäseneksi liittyy. Jäsenen tulee suorittaa vuosittaiset maksut aina maaliskuun loppuun mennessä säilyttääkseen oikeuden treenata.

Jäsenmaksun suuruus 2021
Varsinainen jäsen 25 €
Perhejäsen 5 €
Ainaisjäsen 250 €
Liittymismaksu 10 € (koskee vain varsinaista jäsentä)

Maksa vuoden 2021 jäsenmaksu kerhon tilille FI11 4600 0010 7132 00
Viitenumero: 20213 Huom! jos maksat jonkun muun puolesta jäsenmaksun tai joku muu maksaa jäsenmaksusi, ilmoita siitä viestikentässä tai jäsensihteerille.

Pelastuskoirajaosto:

Pelastuskoirajaoston jäsenmaksu 15 €  (kerhon jäsenmaksun lisäksi!)
PEKO jäsenmaksun viitenumero: 202138

* Huom! Myös PEKOlaiset maksavat kerhon varsinaisen jäsenmaksun.
Eli jos olet  Pelastuskoirajaostossa mukana, maksat Rovaniemen Palveluskoirakerhon normaalin jäsenmaksun, sekä lisäksi pelastuskoirajaoston maksun jaostoon kuulumisesta.  Näin ollen pelastuskoirajaostossa treenaava maksaa vuosittain 25 euroa + 15 euroa. ROPEKOLAINEN, TÄYTÄ MYÖS RPKK:N JÄSENHAKEMUSLOMAKE. Mikäli tässä on epäselvyyksiä miten toimia, lue ohjeet vielä kerran huolellisesti läpi, ja ota sen jälkeen yhteys jäsensihteeriin sähköpostitse.

Täytä alla oleva jäsenanomuslomake huolellisesti. Tutustu myös tietosuojakäytäntöömme!

KOSKEE KAIKKIA JÄSENIÄ:

Liittyessäsi jäseneksi on sinun maksettava liittymismaksu ja varsinainen jäsenmaksu!  (25,00 € + 10,00 € = 35,00 € ). Kopioi maksun jälkeen maksun arkistointinumero sille osoitettuun kenttään jäsenanomuslomakkeessa, jotta voimme helposti tarkistaa maksutiedot.

JÄSENEKSI HYVÄKSYTÄÄN VAIN MAKSUT SUORITTANEET JA JÄSENHAKEMUSLOMAKKEEN TÄYTTÄNEET HENKILÖT! Johtokunta käsittelee uudet jäsenanomukset pääsääntöisesti noin kerran viikossa.

Jäsensihteerin yhteystiedot
rpkk.ry(ät)gmail.com / Elina
Kaikki jäsenyyteen liittyvät kyselyt VAIN sähköpostin kautta, ei esim. Facebookin yksityisviestillä, kommentilla facebookissa tai Instagramissa. Jäsenasiat hoidetaan sähköpostin kautta.

Huom! Vanha jäsen, täyttäisitkö uusien nettisivujen jäsenhakemuksen käyttäen maksutunnuksena 12345. Vanhojen jäsenten hakemukset hyväksytään muutaman vuorokauden sisällä, jonka jälkeen: Mene uudestaan jäsensivuille ja paina linkkiä: "haluatko luoda salasanan". Saat spostiisi ohjeet. Vanhojen jäsenten hyväksymisestä uuteen järjestelmään ei tule erillistä hyväksymiskirjettä.

Koejärjestelyjä Tassuvaaran kentällä. Kuva: Laura Hanni