Arki helpoksi koiran kanssa -kurssi touko-kesäkuussa

1.5.2021

Kurssi järjestetään maanantaisin 10.5. - 7.6.2021 ja kurssin ohjaajana toimii Helena Hanni. Kurssilla opetellaan arkea helpottavia asioita koiran kanssa liikkumiseen arkielämässä. Perus hihnakäyttäytyminen, toisten koirien kohtaamista, laumassa kulkemista, rauhoittumista, liikkumista erilaisilla alustoilla, kaupungilla, kauppakeskuksessa sekä eläinystävällisesssä kauppaliikkeessä.

Osallistuminen: Kurssille mahtuu 6 koirakkoa ja etusija on Rovaniemen palveluskoirakerho ry:n jäsenillä ja kurssille osallistuminen edellyttää RPKK:n jäsenyyttä.

Kurssin hinta:  25,00 € + RPKK:n jäsenmaksu 25,00 € ja liittymismaksu 10 €.

Ilmoittautuminen: 6.5.2021 mennessä, helena.hanni@pp.inet.fi, 040 5770119. Ohjaaja valitsee kurssille tulijat, mikäli hakijoita on enemmän.

Kurssiajat ja -paikat:

10.5.2021 klo 18.00 - 19.30 Tassuvaara kenttä Mäntyvaarantie, hihnakäytös, rauhoittumista, koiran käsittely ja hienosti autossa/autosta pois

17.5.2021 klo 18.00 - 19.30 Tassuvaara kenttä Mäntyvaarantie, ohittamisia, hihnakäytös jatkuu, laumassa kulkeminen

24.5.2021 klo 18.00- 19.30 Kaupunkiharjoitus 1

31.5.2021 klo 18.00 - 19.30 Kaupunkiharjoitus 2

7.6.2021   klo 18.00 - 19.30 Kaupunkiharjoitus 3

Maksut: kurssimaksu tilille FI11 4600 0010 7132 00 viite 7045.

Jäsenmaksut: Jäsenmaksun suuruus 2021:
Varsinainen jäsen 25 €
Perhejäsen 5 €
Ainaisjäsen 250 €
Liittymismaksu 10 € (koskee vain varsinaista jäsentä)

Maksa vuoden 2021 jäsenmaksu kerhon tilille FI11 4600 0010 7132 00
Viitenumero: 20213