Joulukuun hallimaksut & halliohjeet

30.12.2021

Maksa joulukuun hallimaksut 5 euroa / kerta kuun loppuun mennessä.
Kerhon tilille: FI11 4600 0010 7132 00, ja käytä viitettä: 6062

Turvallista uutta vuotta kaikille! Vielä ehtii perjantaina treenaamaan vuoden viimeiset treenit klo 19.00 - 20.00 välillä Nuusku-hallilla. Mikäli menet treenaamaan, kysythän ovikoodin johtokunnalta.

RPKK:n hallivuorot pyörivät Nuusku-hallilla ajalla 1.11.2021 - 15.3.2022.

RPKK on varannut Nuusku-hallista treenivuorot jäsenilleen talvikaudelle 2020-2021. Maaliskuun puolivälissä vuonna 2022 siirrymme jälleen treenaamaan pelkästään ulkokentälle ja hallivuoro päättyy. Nuusku-halli sijaitsee Rovaniemen kaupungin keskustassa osoitteessa Vapaudentie 1.

Hallivuorot 2021 - 2022 talvelle ovat:
Maanantaisin klo 19.00-21.00 ( 2 vuoroa )
Perjantaisin klo 19.00-20.00 ( 1 vuoro )

- Hallille mahtuu treenaamaan 4 treenaajaa kerrallaan (/ tunti) varausjärjestyksessä.
- Kertamaksu on 5 € / krt / jäsen. Riippumatta treenaajien määrästä (eli 1-4 treenaajaa).
- Yhdellä ohjaajalla saa olla kerrallaan 1 voimassa oleva hallivaraus (1 h)
-  Et voi varata esim. maanantaina koko 19.00-21.00 vuoroa etukäteen, valitse siis 19-20, tai 20-21.
- Vuorot hallista varataan aina tasatunnein, esim. 19-20.
- Mahdolliset kurssit ja ohjatut tunnit menevät jäsenvarauksien edelle, mutta nämä ilmoitetaan hyvissä ajoin ja kirjataan aina kalenteriin.  Ole yhteyksissä mikäli haluat pitää jonkun lyhytkurssin tai vaikkapa teemaillan!

Maksut:
Hallimaksut suoritetaan kerran kuussa omalla viitteellä RPKK:n tilille
(viite ja eräpäivä ilmoitetaan kullekin kuukaudelle erikseen, hallimaksu maksetaan kuun lopussa.  Seuraa nettisivun uutisia ja Facebook-sivua.)

HALLIVUORON VARAAMINEN ON SITOVAA, MUTTA TARVITTAESSA VOIT PERUA VARATUN VUOROSI 24 H ENNEN VUORON ALKUA. TÄMÄN JÄLKEEN PERUMISISTA VELOITETAAN NORMAALI HALLIVUORO (5€)

Varauskalenterina toimii sama Google-kalenteri kuin viime talvena hallivarauksille ja kesällä kenttävarauksille. Ensimmäiset neljä varannutta saavat osallistua hallivuorolle.
Jos haluat varata hallia, mutta sinulla ei vielä ole oikeuksia Googlen RPKK halli-/
kenttävarauskalenteriin, tai et sitä osaa käyttää, laita viestiä Outille: outikokkon(at)gmail.com.

Halliin tarvitaan koodi oven avaamiseen, joten varmistathan että paikalle on menossa joku jolla ajantasainen koodi on. (Kalenterista näet ketä muita vuorolle on menossa) Mikäli olet vuorolla yksin, kysy tarvittaessa koodia Outilta, tai joltain muulta johtokunnan jäseneltä. Yhteystiedot löydät "yhteystiedot" -sivulta. Koodi vaihtuu aina toisinaan.

Googlekalenterissa voi sinulle näkyä useita eri kalentereita, esim. omasi ja työpaikkasi. Huomioithan että varaat vuoron RPKK:n kalenteriin, etkä omaasi, muuten varaus ei näy muille.  Tarkista aina varatessasi että käytät oikeaa kalenteria, sillä Googlen-kalenterissa on yleensä oma kalenteri oletuksena, ja silloin varaus näkyy vain sinulle. Varmista siis vaikka treenikaverilta näkyykö varauksesi oikein ja kysy tarvittaessa apua kalenterin käyttöön. Käytä varauksessa nimeä josta sinut tunnistaa, etkä sekoitu jonkun toisen jäsenen kanssa. Jos sinulla ei ole varausta oikeassa kalenterissa, sinulla ei ole treenioikeutta kyseiselle ajalle.  Mikäli huomaat että varauksesi ei ole näkynyt kalenterissa ja hallivaraus on jo täynnä (4 koirakkoa), odota seuraavaa vapaata vuoroa ja merkkaa itsesi oikein kalenteriin.  Halli on pieni, ja myös koronaviruksen vuoksi on tärkeää että treeniryhmä pysyy pienenä eikä halli ruuhkaudu.  Seuratkaa siis tarkoin kalenteria ja varausmääriä.

Huolehtikaa että vuoron päätyttyä halli on  heti tyhjä seuraaville käyttäjille, eli lopettakaa treenit ajoissa omalla vuorolla ja poistukaa hallista. Illan viimeinen sammuttaa valot ja lukitsee ovet.

Hallilla saa treenata vain täysin terveet ohjaajat ja koirat! Huomioikaa ettei koiria saa pissattaa hallin välittömään läheisyyteen ja pitäkää hallikin siistinä. Muista myös huolehtia hallimaksuista ajallaan ja maksathan kaikki varaamasi vuorot. Hallia saavat käyttää vain käyttäjät jotka hoitavat maksut eräpäivään mennessä.

Mukavia treenejä!