Palveluskoirien maastoteemapäivät

14.5.2022

Rovaniemen Palveluskoirakerho järjestää palveluskoirien maastotreenipäivät janatyöskentelyyn ja esineruutuun. Ohjaajana teemapäivissä toimii Erkki Kangas.

• TI 24.5.  Jälkikoirien janatreenit aloittelijoille. Klo 10.00 ja klo 18.00. (hinta 10 €)
  • KE 25.5. Esineruudun epikset kokeisiin menijöille Klo 10.00 ja klo 17.00 (hinta 10 €)
  • KE 25.5. Esineruudun pop up alk klo 11.00 ja klo 18.00. (ilmainen)

Maksulliset maastoharjoitukset ja epikset on tarkoitettu Rovaniemen Palveluskoirakerhon jäsenille.

25.5. järjestettävä esineruudun pop up -treeni on osa Suomen Palveluskoiraliiton "Palveluskoirien kansalliset lajit nousuun " - työryhmän esineruudun pop up haastetta, ja on maksuton sekä avoin kaikille.  Pop up -harjoituksen idea on, että maksuttomaan harjoitukseen voi ilmoittautua kuka vaan, minkä rotuisen koiran kanssa tahansa, ja myös aivan uudet harrastajat ja seuraan kuulumattomat ovat tervetulleita mukaan.

Ilmoittautumiset:  erkkika(at)gmail.com 20.5. mennessä. Kerro sähköpostissa samalla mihin olette tulossa ja mihin kellonaikaan. Maastotreenit järjestetään Rovaniemen alueella, tarkemmat paikat ilmoitetaan osallistujille. Huolehdithan että koiran rokotukset ovat kunnossa ja että osallistutte tapahtumiin molemmat vain täysin terveinä.

Tervetuloa mukaviin maastotreeneihin!