Palveluskoirien valmennusrinki (HAKU)

26.1.2022

Maaliskuussa starttaa vuoden 2022 toinen Rovaniemen Palveluskoirakerhon PK-valmennusrinki!
(Palveluskoirien haku & tottis)

Treenirinki on tarkoitettu BH-kokeisiin tai palveluskoirakokeisiin kaudella 2022 tähtääville koirakoille, jotka tavoitteellisesti harrastavat PK-hakua. Ryhmäkoko pidetään tarkoituksella pienenä (3 - 4 koirakkoa) ja treenipäivät sovitaan yhdessä porukan muotouduttua. Joustavuus aikatauluissa katsotaan eduksi.

Haku: Hae treenirinkiin alla olevan linkin kautta. Ryhmään voivat hakea kerhon hakua tavoitteellisesti treenaavat koirakot, jotka eivät ole vielä startanneet pk-koeuraansa (huom: BH-koe voi olla käytynä). Talkooaktiiviset jäsenet ovat etusijalla ryhmään. Kouluttaja valitsee ryhmään pääsevät koirakot.  Ryhmään voivat hakea RPKK:n jäsenet. Viimeinen hakupäivä 13.2.2022. Ryhmään pääsystä ilmoitetaan 20.2.2022 mennessä.

Ryhmän kesto: maaliskuu – syyskuu 2022

Treenit: Maaliskuussa ja huhtikuussa yksi yhteinen tottistreenipäivä Tassuvaaran kentällä (kaksi treeniä, treenien välillä kahvit / makkaranpaistot). Toukokuusta eteenpäin kaksi yhteistä treeniä kuussa (maastoteema / tottisteema) tai mikäli treeni saadaan sovittua viikonlopulle, yksi pitkä treenipäivä jossa treenataan molemmat lajit. Mikäli koirasi on suorittanut tai suorittaa BH-kokeen ennen kurssin loppua, voidaan tottispäivinä keskittyä PK-tottikseen.

Möllikoe: Lisäksi sovitaan kurssin loppuun möllikoe. Tarpeen mukaan BH / 1-luokan tottis.

Hinta: 50 €

Yhteyttä pidetään WA- ryhmän kautta myös yhteistreenien välillä.

Hae linkin kautta: Haku PK-ryhmään (3/22-9/22) (google.com)

Ryhmän ohjaajana toimii Elina Suomalainen, joka kisaa tällä hetkellä PK-haun 2-luokassa ja PK-jäljellä 3-luokassa belgianpaimenkoiransa kanssa. Harrastus- ja kisataustaa on kymmenen vuoden ajalta kahden tervun ja monen lajin verran. Mikäli kysyttävää, laitathan sähköpostia rpkk.ry(at)gmail.com, seuraan sähköpostia arkisin. :)