Pentukurssi

10.1.2020

Rovaniemen Palveluskoirakerho järjestää viiden kerran pentukurssin tammi-helmikuussa. Kurssikerrat perjantaisin, alkaen 31.1.2020 klo 17.00-18.00 Nuusku-hallilla.

Kurssi on tarkoitettu ensisijaisesti koiranpennuille joiden omistajilla on toiveena aktiivinen, sosiaalinen ja halukkaasti ihmiselle töitä tekevä harrastuskoira. Kurssilla harjoitellaan etenkin harrastuskoirien pennuille tarpeellisia taitoja ja tutustutaan eri lajeihin kurssilaisten toiveiden mukaan.

Kerro ilmoittautumisessa koirasi nimi, rotu, syntymäaika, sekä millaisia toiveita teillä on tulevaisuuden harrastuksille. Kerro myös pentusi nykyinen osaamistaso, oletteko esimerkiksi jo käyneet pentukursseilla tai harjoitelleet jotain.

Kerrothan myös oletko jo RPKK:n jäsen. Jäseneksi voi liittyä vasta kurssipaikan saatuaan. Jäsenmaksu mahdollistaa lisäksi loppuvuoden harjoituksiin ja tapahtumiin osallistumisen, sekä ulkokaudella treenikentän käyttöoikeuden. RPKK:n toimintaan ovat tervetulleita kaiken rotuiset ja -kokoiset koirat, sekä myös monirotuiset harrastuskoirat.

Ilmoittaudu viimeistään 19.1.2020, paikkoja rajoitetusti!