Sari Kärnän hakukoulutus 17.-18.6.2020

13.2.2020

Nyt on hyvä aika suunnitella kesää ja maastokautta! RPKK järjestää Sari Kärnän hakukoulutuksen 17.-18.6.2020.

Koulutuksen aloittaa ke 17.6. klo 18-21 luento ”Mennäänkö metsään”, joka käsittelee hakukoiran yleisimpiä ei-toivottuja toimintoja (esim. koira on liian itsenäinen, koira ei irtoa riittävän syvälle, koira tekee valeilmaisuja, koira jäljestää jne.) ja niiden korjaustapoja. Torstaina 18.6.klo 9 alkaen siirrytään maastoon. Siellä oppivat koirien lisäksi kaikki mukana olevat, koska koiranohjaajat ja kuunteluoppilaat toimivat tasapuolisesti maalihenkilöinä koirille ja oppivat maalihenkilötaitoja - niitä tärkeimpiä taitoja hakuryhmässä.

Koirakkopaikkoja koulutukseen on 10. Luennolle mahtuu mukaan 20 henkilöä. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä ja RPKKn jäsenet etusijalla.

Koirakkopaikka sis. luennon RPKKn jäsenet 50 €, muut 70 €
Kuunteluoppilas sis luennon + maaston RPKKn jäsen 25 €, muut 40 €
Luento RPKKn jäsen 15 €, muut 30 €

Ilmoittautumiset ja lisätiedot: erkkika@gmail.com

Sari Kärnä kouluttajana

Sari on kokenut, monipuolinen sekä menestyksekäs koiraharrastaja Pirkkalasta. Hän on kilpaillut vuodesta 1999 palveluskoirakokeissa. Hausta Sarilla on palveluskoirien SM:stä kulta-, hopea- ja pronssimitalit sekä etsintäkokeesta kulta- ja pronssimitalit. Hän on kouluttanut 3 käyttövaliota hausta sekä 2 etsintäkokeesta sekä yhden käyttövalion jäljeltä.

Käyttövalioiden lisäksi hän on kouluttanut 3 tottelevaisuusvaliota, yhden agilityvalion sekä kaksi rally-tokovaliota.

Sari on ammattitutkinnon suorittanut eläintenkouluttaja ja hänellä on laaja kokemus koirien kouluttamisesta sekä erilaisista menetelmistä haun kouluttamisen suhteen. Hän on kouluttautunut sekä treenannut suomalaisten, ruotsalaisten sekä norjalaisten menestyksekkäiden hakukouluttajien opissa.

Lisää tietoa Sarin blogista