Tassuvaaran kentän varaaminen huhti- ja toukokuussa

3.4.2022

Jäsenten on mahdollista varata ulkokenttää pienten treeniryhmien (min. 3 henkilöä) yksityiskäyttöön kevätkaudella, eli 31.5.2022 saakka. Kenttää saa varata (1h kerrallaan):

- MAANANTAISIN klo 17.00 - 20.00 välillä (huom, aikaisemmin ollut tiistai)
- LAUANTAISIN klo 12.00 - 16.00 välillä

Treeniporukat voivat siis varata yhden 1 h ajan kerrallaan, ja muina aikoina kenttä on vapaassa RPKK:n jäsenten käytössä.  Jos kukaan ei ole kenttää varannut varausaikoina, se on vapaa jäsenille omatoimitreenaamiseen myös ko "varausajankohtina", mutta jos kenttä on varattu, annetaan varauksen tehneille treenirauha.

Isolle kentälle mahtuu treenaamaan samaan aikaan useampi koirakko, ja sopimalla saadaan varmasti kaikille mukava treeni järjestymään. Mikäli kenttää haluaa kuitenkin käyttää yksin, ovat arkipäivän hiljaiset päiväajat varminta aikaa yksintreenille.

Samat säännöt koskevat kentän kuin hallivuoronkin varaamista. Kullakin treeniryhmällä voi olla 1 voimassa oleva tunnin mittainen varaus kerrallaan ja varaukset ja  perumiset tehdään viimeistään edellisenä päivänä.

Kentän käytöstä ei tarvitse maksaa kuten hallin käytöstä, mutta huomioithan että vanhoilla jäsenillä tulee olla 1 talkoopiste suoritettuna kentän käyttöön. Alle vuoden vanhat jäsenet voivat käyttää kenttää ilman talkoopisteitä. Puomi on lukossa, joten tarvitset siihen koodin, koodin vaihtuu keväisin ja sen vaihtumisesta ilmoitetaan jäsenille. Tällä hetkellä koodi on vielä sama kuin viime vuonna.

Luonnollisestikin mikäli ohjaaja tai koira on sairaana pyydämme välttämään kentän käyttöä ja yhteistreenejä.

Ohjeita päivitetään tarvittaessa, joten seuratkaa nettisivujen uutisia. Johtokunta pidättää oikeuden muutoksiin.

NÄIN TEET VARAUKSEN:
Ilmoita pienryhmäsi kenttävaraus Outille.
outikokkon(at)gmail.com

VARAUKSET NÄKYVÄT TÄÄLLÄ: