Tokoa aloitteleville ja hieman jo harrastaneille

3.5.2021

Haluaisitko aloittaa tokon harrastamisen? Onko alo-liikkeet jo hallussa, ja kaipaat treeniseuraa ja ideoita avo-liikkeiden opetteluun? Tervetuloa treenaamaan tokoa pienryhmässä (5 koirakkoa) maanantaisin 17.5.-7.6.2021. Harjoittelemme alo- ja avo-luokan liikkeitä sekä koetilanteessa tarvittavia taitoja kunkin koirakon tarpeiden mukaan rennossa ilmapiirissä. Kurssin hinta on 20 €. Kurssille osallistujan tulee olla Rovaniemen Palveluskoirakerhon jäsen, ja koiralla tulee olla rokotukset voimassa. Jos halukkaita on enemmän kuin paikkoja, ohjaaja valitsee osallistujat.

Kurssikerrat: 17.5., 24.5., 31.5. ja 7.6. klo 19.30–20.30

Ryhmän ohjaajana toimii Kirsi Pitkänen, joka on tokoillut enemmän ja vähemmän vuodesta 2013. Tällä hetkellä tavoitteellisesti treenaan koirani Rauhan kanssa erikoivoittajaluokassa ja vähemmän tavoitteellisesti avo-luokan liikkeitä toisen koirani Taiston kanssa.

Ilmoittautumiset: kirsipit (at) gmail.com, 10.5.2021 mennessä. Kun ilmoittautumisesi on hyväksytty, saat viitenumeron kurssimaksun maksamista varten.