Tottiksen alkeet -kurssi

4.7.2020

Rovaniemen Palveluskoirakerho järjestää kolmen kerran tottiksen alkeet - kurssin

Kurssi on tarkoitettu niille koirakoille, jotka eivät ole vielä ehtineet kisaamaan ja tottiksen treenaaminen on kohtuullisen alkuvaiheessa. Kurssilla opetellaan tottisliikkeitä ja käydään läpi muita aiheeseen liittyviä ja tavoitteidenne mukaisia teemoja.

Kurssin aikataulu:

Ke 15.7.2020 klo 17 - 18.30

Loput kaksi kertaa sovitaan kurssin ensimmäisellä kerralla.

Kerro ilmoittautumisessa koirasi nimi, rotu, syntymäaika, sekä millaisia toiveita teillä on tulevaisuuden harrastuksille. Kerro myös koirasi nykyinen osaamistaso ja mahdolliset treenihaasteet.

Kerrothan myös oletko jo RPKK:n jäsen. RPKK:n toimintaan ovat tervetulleita kaiken rotuiset ja -kokoiset koirat, sekä myös monirotuiset harrastuskoirat. Huomioithan, että koiran rokotusten tulee olla kunnossa.

Kurssin hinta on 15e + jäsenmaksu uusille jäsenille.

Ilmoittaudu viimeistään 11.7.2020, paikkoja rajoitetusti!
Ilmoittautumiset: palokangas.esa(at)gmail.com