Vuoden ensimmäinen jälkikurssi

9.5.2021

Kurssi on tarkoitettu RPKK:n jäsenille.

Kurssi on tarkoitettu aloitteleville jäljestyksestä kiinnostuneille, ja ehkä jo vähän jäljestystä kokeilleille koirakoille. Mukaan mahtuu neljä innokasta jäljestäjää. Tarvittaessa vetäjä valitsee osallistujat, jotta ryhmän koostumus olisi osallistujillekin optimaalinen. Lopullinen sisältö suunnitellaan osallistujien mukaan, mutta teemoina ovat ainakin jana, kulmat, kepit ja vierasjälki. Ilmoita koirasi rotu, nimi, ikä ja taso: (’ei hajuakaan’ / ’jo vähän hajulla’ / ’jäljillä ollaan’) sekä miksi haluat tälle kurssille. Auto välttämätön, treenimaastot eri puolilla kaupungin lähimetsiä. Yksi treeni kestää 2-3 tuntia. Juoksunartut voivat osallistua, kun kerrot etukäteen.

Kurssin vetäjänä toimii Sannamari Pehkonen

Kurssimaksu: 20 € (ja voimassa oleva RPKK:n jäsenmaksu vuodelle 2021)

Ilmoittautumiset su 16.5. mennessä (kurssille pääsy vahvistetaan 17.5.) ja tiedustelut sähköpostitse sannamarik(at)hotmail.com.

Ensimmäinen kokoontumispaikka ja maksutiedot kerrotaan vahvistuksen yhteydessä. Seuraavat paikat sovitaan edellisessä treenissä. Kokoontuminen klo 18.00 ellei muuta sovita.

Kurssin aikataulu:

ke 19.5.