Jäsenyys

Tule mukaan koiraharrastustoimintaan ja liity Rovaniemen Palveluskoirakerhon jäseneksi!

Rovaniemen Palveluskoirakerhon jäsenenä olet oikeutettu käyttämään Tassuvaaran koulutusaluetta ja kerhon treenitarvikkeita,  hiihtämään koiran kanssa kerhon latuvuoroilla sekä osallistumaan kerhon järjestämiin koulutuksiin ja leireille. Lisäksi jäsenille järjestetään monenlaisia tapahtumia ympäri vuoden, esimerkiksi  makkaranpaistoiltoja ja pikkujoulut. Toimintaan ovat tervetulleita kaikenlaiset koirat ja ohjaajat, koiran rotuun, ikään tai kokoon katsomatta.

Yhteisharjoituksissa koirat oppivat toimimaan myös muiden koirien läsnäollessa. Kuva: Laura Hanni

Yhdistyksen säännöt 4§:

Jäseneksi voivat liittyä hyvämaineiset henkilöt. Jäsenet hyväksyy hakemuksesta yhdistyksen johtokunta. Jäsenet hyväksytään joko vuosi-, perhe- tai ainaisjäseneksi. Jäsen hyväksyy liittyessään yhdistyksen säännöt. Johtokunnan esityksestä voidaan yhdistyksen kunniajäseneksi kutsua henkilöitä, joille tahdotaan osoittaa erikoista kunnioitusta tai kiitollisuutta. Esitys tuodaan varsinaisen kokouksen ratkaistavaksi. Kunniajäsenillä on äänioikeutta lukuun ottamatta samat oikeudet kuin vuosi-, perhe- tai ainaisjäsenillä, mutta he ovat vapaat jäsenmaksusta. (säännöt 3§)

Jäsenet suorittavat maaliskuun loppuun mennessä vuosimaksun, jonka suuruus määrätään edellisen vuoden syyskokouksessa. Ainaisjäsen suorittaa kertakaikkisen jäsenmaksun, joka on kymmenkertainen vuosimaksun suuruuteen nähden. Henkilö, joka on 20 vuoden ajan keskeyttämättä ollut yhdistyksen vuosijäsenenä, siirtyy ainaisjäseneksi ilman lisämaksuja. Ainaisjäsen on vapaa jäsenmaksusta.

Yhdistyksestä eroaminen: Eroamisesta on ilmoitettava kirjallisesti johtokunnalle tai sen puheenjohtajalle tai ilmoittamalla siitä yhdistyksen kokouksen pöytäkirjaan merkittäväksi. Eroaminen astuu voimaan eroamisvuoden lopussa. (säännöt 5§)

JÄSENMAKSUN MAKSAMINEN:

Jäsenmaksun suuruus 2024:

Varsinainen jäsen 30€

Perhejäsen 5 €

Ainaisjäsen 300 €

Liittymismaksu 10 € (koskee vain varsinaista jäsentä)

Maksa vuoden 2024 jäsenmaksu kerhon tilille FI11 4600 0010 7132 00

Viitenumero: 20242 Huom! jos maksat jonkun muun puolesta jäsenmaksun tai joku muu maksaa jäsenmaksusi, ilmoita siitä viestikentässä tai jäsensihteerille.

JÄSENEKSI LIITTYMINEN

1. Jäseneksi voit liittyä maksamalla liittymismaksun ja jäsenmaksun (liittymismaksu 10€ + jäsenmaksu 30€ = 40€). Maksun jälkeen kopioi arkistointinumero sille osoitettuun kenttään jäsenanomuslomakkeessa, jotta voimme helposti tarkistaa maksutiedot.

2. Täytä huolellisesti alla oleva liittymislomake. Voit tutustua myös tietosuojakäytäntöömme.

3. Jäsenyys astuu voimaan kun RPKK ry:n johtokunta on hyväksynyt hakemuksesi. Saat tästä sähköpostitse tiedon jäsensihteeriltä. Saat tällöin myös porttikoodin Tassuvaaran kentälle sekä muuta hyödyllistä tietoa kerhon toiminnasta.

Jäseneksi hyväksytään vain maksun suorittaneet ja jäsenanomuslomakkeen täyttäneet henkilöt. Johtokunta käsittelee uudet jäsenanomukset pääsääntöisesti noin kerran kuukaudessa.

Jäsenmaksu koskee aina kalenterivuotta: 1.1. – 31.12.

Uudet jäsenet: Maksetulla maksulla (jäsenmaksu + liittymismaksu) saat aina loppuvuoden jäsenyyden riippumatta siitä, milloin jäseneksi liittyy.

Pelastuskoirajaosto vuonna 2024:

Pelastuskoirajaoston jäsenmaksun maksuohjeet saa sitten kun jäsenanomus jaostoon on hyväksytty. Toiminnasta kiinnostuneet voivat olla yhteydessä sähköpostitse ropeko.pelastuskoirat@gmail.com

Ennen jaostoon hyväksymistä tulee suorittaa joko koeaika tai alkeiskurssi. Jaostoon liittyminen edellyttää RPKK:n jäsenyyttä. Ropekolaiset maksavat vuosittain sekä RPKK:n jäsenmaksun että ROPEKO:n jäsenmaksun (15e).

Lisätietoja täältä.

Mikäli sinulla on kysymyksiä jäsenyyteen tai jäsenmaksuihin liittyen, ethän epäröi ottaa yhteyttä jäsensihteeriin sähköpostitse: rpkk.ry(ät)gmail.com

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Liittymislomake

Huom! Vanha jäsen, täyttäisitkö uusien nettisivujen jäsenhakemuksen käyttäen maksutunnuksena 12345. Vanhojen jäsenten hakemukset hyväksytään muutaman vuorokauden sisällä, jonka jälkeen: Mene uudestaan jäsensivuille ja paina linkkiä: "haluatko luoda salasanan". Saat spostiisi ohjeet. Vanhojen jäsenten hyväksymisestä uuteen järjestelmään ei tule erillistä hyväksymiskirjettä.

Koejärjestelyjä Tassuvaaran kentällä. Kuva: Laura Hanni